Veškeré blbosti zde spatřené jsou v duševním vlastnictví autorky. Za neoprávněné přivlastnění čehokoli vás stihne herpes a později si vás najde tlupa cvičených opic. Mají nabité banány.

pátek 30. září 2011

Sunflower in the sun

Tuhle šíleně kytkatou žlutou sukni mám ze sekáče a podle mě je to přímo esence léta. Kytky, žlutá a přijemný lehoučký materiál. Nejlépe si rozumí s jednobarevným tílkem a klouboukem, který nějakou shodou okolností (no žádná náhoda, prostě nemam dost dlouhý ruce) neni vidět. Díky divnýmu letošnímu počasí jsem si jí v létě moc neužila, tak se s ní ted snažím vymetat poslední záchvěvy léta, než začne ta blbá zima.





Jinak jsem fakt hrozně špatná "blokerka", protože se mi nahromadily asi 4 outfity a já je prostě neuploadla.... Ježiš, co asi celý dny dělám, když nezvládnu ani takovou činnost?

2 komentáře:

  1. Sukně je zajímavá, ale nevím jestli bych měla odvahu si ji někam oblíct, víš jka to chodí v Českých ulicích. Tobě moc sluší a s tím tílkem vypadá zajímavě. Škoda, že sis nenechala svůj obličej

    OdpovědětVymazat
  2. obličej nenechávám, protože mám ráda svoje soukromí, mrzí mě to jen v tom, že nevidíte i brýle, kterých mám pěknou sbírku a většinou doplňují outfit

    a nějakou pěknou letní sukni vytáhni, ještě na to máme tak 3 dny a pak začne nejspíš zima:P....je to zajímavý, ale vážně sukně v chlapech vzbuzují skryté gentlemanské vlohy:D

    OdpovědětVymazat

czech/slovak/english/french/spanish...any indo-european language....thanx for opinion