Veškeré blbosti zde spatřené jsou v duševním vlastnictví autorky. Za neoprávněné přivlastnění čehokoli vás stihne herpes a později si vás najde tlupa cvičených opic. Mají nabité banány.

čtvrtek 1. září 2011

Proč

Proč jsem postla outfit? Původně jsem založila blog (ehm, loni?...nebo někdy na začátku roku) s tím, že sem outfity a podobné věci budu dávat, ale nějak jsem se k tomu nedostala. Neměla jsem odvahu, neměl mě kdo fotit, nenosim s sebou foták, kočka mi sežrala tramvajenku atd. atd. a taky nejsem Saxana, tudíž se sama dost těžko vyfotim. Jo, já vim, ty dnešní fotky jsou po stránce kvality taky pořádně na pytel, ale už jsem to prostě musela prubnout. Aby někdo neřek, že jenom kritizuju a skutek utek.
Takže snad budou nějaký ty oblečky už brzo přibývat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

czech/slovak/english/french/spanish...any indo-european language....thanx for opinion