Veškeré blbosti zde spatřené jsou v duševním vlastnictví autorky. Za neoprávněné přivlastnění čehokoli vás stihne herpes a později si vás najde tlupa cvičených opic. Mají nabité banány.

sobota 17. září 2011

Someone like it hot, someone not

Tak mám poslední dobou pocit, že většina blogerek letos jela aspoň na krátkou dobu do Francie, že by další z "must have pravé české blogerky"? Snad je to náhoda=). Stačí že mají stejné hodinky, kabelky a pohled raněné srny (ten pohled nesnáším). Já letos vyrazila na sever. A nejvíc ze všeho mě asi oslovilo Oslo. (:D)

Navštívilo ho jen pár známých a z fotek vypadalo ponuře, obyčejně, nudně. Vůbec se mi nelíbilo. Nevím, jestli měli prostě smůlu, nebo jenom neumí fotit. I když smůlu... Nám půl dne v Oslu tak pršelo, až mi to rozbilo deštník. Dá se to snad počítat jako štěstí?:D A přesto mě právě tohle město oslovilo asi nejvíce z celé cesty na sever. Má příjemnou nenucenou atmosféru (pokud zrovna neprší, to se pak nedá fotit:P). Mimochodem jsem tam byla právě v ten pátek, kdy se staly atentáty.

vigeland park

opera


hrad

radnice




přístav



"fuck obama"

Žádné komentáře:

Okomentovat

czech/slovak/english/french/spanish...any indo-european language....thanx for opinion