Veškeré blbosti zde spatřené jsou v duševním vlastnictví autorky. Za neoprávněné přivlastnění čehokoli vás stihne herpes a později si vás najde tlupa cvičených opic. Mají nabité banány.

pondělí 5. listopadu 2012

Letadlo

Moje první a snad poslední letadlo. Řetězáky nesnáším, ale tenhle se mi i celkem zalíbil a možná je na čase, abych o sobě i něco řekla.


Pravidla už jste určitě někde četli, takže tady jedenáctka o mně:
1) nesnášim řetězáky - Pamatuju doby, kdy se ještě tyhle věci děly po mailu a končilo to zásadně citovým vydíráním ve stylu "pošli to 150 lidem během 150 vteřin, nebo v noci přijde velkej černej kocour a uhryzne ti koule". Takže tyhle věci zásadně ignoruju, ale tenhle se mi celkem zalíbil, navíc mi nikdo nevyhrožuje fyzickou likvidací mě nebo blízkých.

2) nesnášim okurky - takový ty salátovky, hadovky...fuj, smrděj

3) kdybych si mohla vybrat, které zvíře být...-chvilka napětí-...překvapivě by to nebyla kočka, ale medvěd. Nemám ráda zimu, špatně jí snáším, takže prožít ji v hibernaci je můj sen. (Ale jinak kočka taky dobrá, žere zadarmo, bydlí zadarmo a furt se jenom válí.)

4) jsem shopaholic - to je překvapení, co

5) zbožňuju jídlo a mám kachní žaludek...když na to přijde, dokážu spořádat neuvěřitelné porce

6) na čele mám malou jizvu jako Harry hrnčíř...ale já ji měla dřív, než se on "narodil"

7) jsem ten nejlínější člověk na světě - ani nevím, jestli tohle dopíšu:P:D

8) mám ráda všechny barvy - ale nesluší mi oranžová

9) jsem militantní nekuřák

10) nesnášim matiku - už ji několik let úspěšně ignoruju... Snažím se prokazovat v praxi, že pro plnohodnotný život vážně nepotřebuju integrály ani žádný parciálni derivace. Umím si spočítat, kolik mám zaplatit v restauraci a obchodě a to mi celkem stačí. (Tímto chci velmi poděkovat blogeríně za její otázku číslo 7.)

11) INTJ - ač mi to málokdo věří


Tu jsou nevybíravé otázky od stárnoucí blogeríny:
1) Být či nebýt? - A co bít, či nebít? Nebo blít, či neblít.

2) Máš raději kočky nebo psy? Proč? - Ehm. Tahle otázka je u mě lehce bezpředmětná.:D Ne, že bych nesnášela psy, ale kočka je osobnost. A jsou prostě nádherný (i když někdy potvory).

3) Co ti nejvíc vadí na mužích? - Jsou to parchanti! Můžou si dovolit bejt do 35 maminčini mazánci, protože mají na všechno mnohem víc času. Děti si můžou pořídit klidně až v 50, nikdo na ně blbě nečumí, když si poříděj o 20 let mladší kočku. Chlapi zrajou, ženský stárnou. To není fér...a navíc ještě můžou čůrat vestoje.

4) Jak reaguješ na neoprávněnou kritiku? - Pokud je vážně neoprávněná, tak jí nečekám, a proto mě nejdřív trochu vyvede z míry.

5) Myslíš si, že ženský a mužský mozek funguje stejně? - Ani náhodou! Naštěstí mám velká dávku chlapskýho myšlení a měla bych ho zase začít používat, protože poravdě - chlapi to maj vážně všechno lehčí.:D

6) Jaká je nejstrašnější televizní reklama? - Těch je víc, ale vážně nemám ráda reklamy s dětma, hlavně pokud třeba mluvěj, tancujou, koulej očima nebo dělaj cokoli nepřirozenýho. Za to zvířátka miluju. Občas mám až chuť si koupit whiskas.


7) Po dálnici proti sobě jedou dvě auta. Auto a jedoucí z bodu jede rychlostí 80 km/h. Na stejné trase dlouhé 150 km jede z bodu B auto B rychlostí 120 km/h. Kdy a kde se budou míjet? - Potkají se u benzínky na 64. kilometru a dají si bagetu a pokud se nevybourali, sedí tam dodnes.

8)  Je místo, kam se můžeš vždycky schovat a kde je ti dobře? - Vzhledem k tomu, že žiju v Praze, tak si těžko najdu nějaké pěkné místečko, třeba jeskyni, kam by mi nikdo nelezl. A když, tak riskuju, že mě tam napadne bezdomovec, nebo mě pokouše jeho pes, dostanu vzteklinu a umřu. Takže moje dobré místečko supluje postel a zdržuju se tam tak dlouho, jak je jenom možné.
9)  Kavárna nebo příroda? - Záleží na teplotě a aktuálním počasí. Když počasí dovolí, preferuju čerstvý vzduch. (hhhh, hlavně v Praze, co?)

10) Domníváš se, že Popelka byla hloupá nebo rafinovaná? - O tom jsem teda nikdy nepřemýšlela, podle mě byla blbá. Nebo možná masochistka. Who knows.


11) Jaký máš pocit, když na blogu zmáčkneš tlačítko “publikovat” a nový článek je na světě? - Tak a je venku! Hlavně, ať tam nejsou žádný kraviny a chyby, což já sama jako grammar nazi fakt těžko snáším. (No a ty kraviny?...No, vždyť sami vidíte...)



A tady mám pár úchylných otázek pro ostatní:
1) Jaká je tvoje nejoblíbenější pohádka?
2) Proč máš blog?
3) Jíš tatarák?
4) Kočky nebo psi? (nemá spojitost s předchozí otázkou)
5) Vyjmenuj pár seriálů, na který jsi koukala někdy na základce. (Tady se láme chleba.=))
6) K moři, nebo na hory?
7) Piješ pivo? Kolik a jakou značku?=)
8) Máš doma něco (boty, penál, deku, cokoli), co už má svoje nejlepší roky dávno za sebou a přesto se toho odmítáš vzdát?
9) V jaké době bys chtěla žít?
10) Místo, kam se chceš určitě někdy podívat? Proč?
11) Jak moc mě nenávidíš za tenhle tag?=)

Uff, dalo to zabrat, vyčerpalo mě to na několik let dopředu. A koho obdařím pokračováním? bellaluckapuckažanetatropicajuliettefashion, evaschon, and kdokoli chce.

Vše je vysoce dobrovolné, takže kdo chce, ujměte se toho a hlavu mi netrhejte. Moc bych chtěla označit adélu, protože by mě zajímala, ale vzhledem k tomu, že by to nejspíš musela psát dvojjazyčně, jsem si tuhle lahůdku odpustila.

Jdu se zahrabat do pelechu a hrát si na medvěda, tuhle duševní námahu budu muset dospat...


vrrrrr

20 komentářů:

  1. Páni, tak tenhle článek mě opravdu pobavil :D. Píšeš skvěle vtipnou formou a já jsem si jistá, že mě bude bavit každý tvůj článek. Proto jsem se vtírla mezi tvé pravidelné čtenáře :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jen se vtírni...i když psaní zrovna tohoto článku mě spíš vysílilo než pobavilo, tak snad tam není moc chyb:P:D

      Vymazat
  2. Ahoj. Takže za prvé ti moc díky, že jsi mě tagla a hrozně mě zarazilo a samolibě potěšilo, že jsi tagla takové super a známé blogeríny a mě mezi ně! Muhehe! :D
    A za druhé se omlouvám,že nehodím článek na blog, ale už jsem jeden dělala, takže ti jedině můžu hodit odpovědi sem do komentáře, když budeš chtít ;)
    Směj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, to klidně hoď:D
      a sorry, nevim proč, ale nějak jsem si nevšimla, žes to už dělala (včera jsem byla nějaká přisleplá, ale vážně mi ten článek unikl...wtf, jakto?)

      Vymazat
    2. a šoupla jsem tam nějaký lidi, co občas i něco zajímavýho napíšou, tak je tu asi tak 2% šance, že by to třeba taky mohli udělat:D

      Vymazat
  3. heh dobrej tag! a to mám jako za odměnu nebo za trest, že mám teď taky jeden napsat ? bééé :)

    OdpovědětVymazat
  4. Též je moc nemusím, ale taky mi přišel a dnes se do něj pustím

    OdpovědětVymazat
  5. Taky bych hybernovala :D. A militantni nekurak jsem taky. Pokud nekdo prede mnou na chodniku cadi, radsi prejdu na druhou stranu, pokud se mi ho nepovede predejit (pac jde fakt moc rychle). Matematika? Staci jedno slovo - bleeee.

    Jezisi, to blit ci neblit :DDDD.
    Btw, nasi psi (teda cuby) maji uzasne osobnosti :D. Taky se dokazou urazit a jak :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pes a osobnost se samozřejmě nevylučuje, jen u koček je to takový skoro automatický=)

      Vymazat
  6. Jóóva!!! To letadlo je fakt bezva!!! Všechny zpovídané hned pro mě mají trošku konkrétnější obrysy...
    A mohla bys, prosím, staré tetě blogeríně prozradit, co je to INTJ???
    Za ochotu ti předem děkuje
    militantní kuřák...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jedna typologie osobnosti, jsou na to různý testy=)

      Vymazat
  7. Aháááá! Příště to vezmu od podlahy a zkusím na tobě Rorschacha (nebo jak se to píše...) Vidíš netopýra???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to snad radši nikdo nechtěj vědět, co já všechno vidím

      Vymazat
  8. osobně si myslím, že naprosto nejvíc nejstrašnější reklama na celym širym světě je ta na XXX Lutz..zakroutila bych jim krkem hned jak začnou "zpívat"..jo a taky ta s tou bezzubou pani co ji manzel rika smisku! bych blila fakt!...a s tou matikou si mě pobavila:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta mě taky napadla, ale jsem si jistá, že znám i horší, jen se mi nevybavily, tak jsem vybrala rovnou celý segment reklam

      Vymazat
  9. pane boze, jsi me zabila timto :))))) jsi mega vtipna fakt ;)

    OdpovědětVymazat
  10. a chytra taky :) spravne jsi vypochopila, ze toto pro me neni, na blog by se to nehodila, i kdyz bych rada uverejnila neco vic o me uzasne osobnosti :)))

    OdpovědětVymazat

czech/slovak/english/french/spanish...any indo-european language....thanx for opinion