Veškeré blbosti zde spatřené jsou v duševním vlastnictví autorky. Za neoprávněné přivlastnění čehokoli vás stihne herpes a později si vás najde tlupa cvičených opic. Mají nabité banány.

úterý 27. září 2011

Hi, sailor!

dneska nemam safari outfit (přestože kombinace přírodních odstínů u mě poslední dobou asi vítězí, resp. převládají v outfitech). Já mám ale ráda barvičky a dřív jsem úplně zbožnovala červenou. Ani dnes jí nepohrdnu, ale nějak se mi obtížněji kombinuje. Co ale opravdu můžu, je styl á la námořník. Letos se s tím bohužel roztrhl všude modní pytel, na druhou stranu ale nejsem tak trapná se svýma stripes. Ano, nosím hlavně poslední dobou proužky a nosím je pořád. Na počty mě moc neužije, ale odhadem jsem si jenom za letošní jaro/léto pořídila 9 pruhovaných triček a ted pomalu začínám nakupovat pruhované svetry. Jediný, co tuhle proužkovou obsesi může snad trochu zahladit je, že mam taky moc ráda i puntíky.....a koníky...kytičky....ehm...co já vlastně nemam ráda?

No to je jedno, tady je můj sailor outfit. Užívat všeho dosyta, dokud svítí slunce.


Žádné komentáře:

Okomentovat

czech/slovak/english/french/spanish...any indo-european language....thanx for opinion