Veškeré blbosti zde spatřené jsou v duševním vlastnictví autorky. Za neoprávněné přivlastnění čehokoli vás stihne herpes a později si vás najde tlupa cvičených opic. Mají nabité banány.

čtvrtek 19. ledna 2012

Totální znechucení

Tak by se dalo vyjádřit moje rozpoložení. Přemýšlím, že v zájmu zachování zdraví si smažu (skoro) všechny blogy, co jsou tak nějak fashion. No, možná si z těch smazanejch náhodně jeden vyberu a ten tam nechám, abych měla přehled, co v blogovym světě zrovna frčí a čemu se teda vyhnout. Už to pozoruju velice dlouho, ale překvapivě mě to až doteď nedonutilo si zahejtovat. Amazing!


Jako ne, nebudu teď kritizovat lesní zvěř a aztéky. To je podružný. To zasraný asijský shopy jsou mor!
that s not my fucking romwe wishlist



Ale jo, vždyť je super, že dostanu novej svetr a kabelku a boty a třeba i břišní vývod, nebo co tam všechno prodávaj. Zadarmo. Jen se v tom vyfotim a plácnu to na blog, což bych stejně udělala. Že mě to staví na roveň prodejný kurvě, je vedlejší. Hlavně, že mam ten svetr. A mladý blbky mi to oachujou a jak ještě větší blbky si to taky objednaj. A když ne, aspoň na tu blbou stránku vlezou a určitě se jim tam zalíbí něco jinýho. Co na tom, že to za "minimální" (resp. tak nízkou, že to slovo skoro ztrácí smysl) mzdu 12 hodin denně šijou po tisících kusů malí Číňani. Čemuž ale odpovídá i minimální kvalita. Nevadí, to platěj rodiče. A že si z toho živí svojí vlastní blogerku, to nikomu ani nedojde.

Ok, je to byznys. Ale tímhle zabíjíte přesně tu ideu blogování, která mizí jako pára nad hrncem.
1) Pozvednout standard oblíkaní
2) Být originální

Vážně si myslíte, že ty asijský hadry pozvednou úroveň odívání? Ok, pokud ano, myslete si to. Ale jak chcete být originální, když jste chodící reklama na zboží z běžícího pásu?

A námitky, že bych to taky brala, kdyby mi to někdo nabíd? Vždyť přece všichni, co někdy postnou nějakej "outfitík", to dělaj jenom proto, aby se dostali do "šourůmu" a dostávali záhadné balíčky; ale no tak. Díky mým článkům jsem v týhle oblasti naprosto zdiskreditovaná a háemácký Káti by musely bejt totálně zdrogovaný, aby si mě pozvaly. A víte co, mě je to totálně jedno, svých věcí mam dost a jsou mnohem kvalitnější, než mi můžou poslat všechny asijský shopy. Romwe, vj style, hideněco a další, jděte se bodnout.

Ať žijou sekáče, co najdu tam, nikdo mít nebude.

vrrrrr

43 komentářů:

  1. Úúú... drsnej článek. Ale souhlasím. Někdy je mi z toho taky na nic.

    OdpovědětVymazat
  2. je to možná drsný, ale je to tak....jsem zvyklá říkat věci tak, jak jsou....i když mam díky tomu problémy s autoritama

    OdpovědětVymazat
  3. No já bych ještě chápala, kdyby tam ty hadry stály pár babek (já bych si tam ani tak nic nekoupila), ale že za to chtějí ty nehorázný prachy to fakt nechápu. Ale tady stačí, aby si to na sebe vzala jedna bloggerka a patnáctiletý fanynky už opisují údaje k kreditky svých rodičů...

    OdpovědětVymazat
  4. ČR byla ještě donedávna známá i velkým zapojením lidí do volnočasových aktivit....každý chodil do sboru, kroužků, cvičit, tancovat...i já něco z toho praktikovala....ted to úplně vymizelo a děcka akorát se akorát potulujou po obchodácích nebo civěj do počítače a prodejci předražených asijských šuntů z toho rejžujou

    OdpovědětVymazat
  5. myslim ze vim o kom presne mluvis:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. těch je, stačí si jen vybrat:D...ale jsou tady i opravdoví rekordmani (teda rekordmanky)

      Vymazat
    2. ale no tak, trubko:D nedělej trubku, však to by neviděl jenom slepej....nebo vážně někdo touží po konkrétním příkladu za všechny, i když všichni věděj, o čem je řeč?

      Vymazat
    3. Zajímalo by mě, jestli ti rekordmani jsou ti, které znám nebo né. Ale tak doufám, že to s tou Čínou nebude až tak hrozné, mám objednané nějaké prstýnky z vj-style, tak snad budou v pohodě. Ten článek je teda o něčem jiném, ale tyto eshopy bych nezatracovala. Vždycky se tam dá najít něco hezkého, třeba ve slevě a za rozumnou cenu. Nesnáším chození po obchodech, tak je to takový hezký kompromis, na netu to zvládnu :)
      A teda zas musím pomluvit romwe. Byla jsem toto léto pracovat na Aljašce a měli jsme potom naplánouvanou cestu po Mexiku. Objednala jsem si na romwe hrozně hezké šaty asi za 40 dolarů (což se mi teda zdálo hodně, na oblečení se snažím hrozně ušetřit). Ono se tam nikde kolem nedalo nic letního koupit, tak to jinak nešlo. No a šaty jsem zaplatila a oni nic, furt nic a asi po měsíci mi poslali peníze zpět, že nemají šaty na skladě. Děsné, jsem pak neměla v čem chodit! :)

      Vymazat
    4. ok, vypadá to, že budu muset nějakej ten příklad napsat:D

      asi nikoho nepřekvapí, že to bude milá joll a její "new in" posty

      já bych se naopak bez chození po obchodech neobešla (i když občas to taky nesnášim:D), oblečení si musím zkusit, nebo je minimálně vidět a ošahat si je, boty si musim zkusit vždycky....většina nákupů z internetu byly propadáky (a to jsem ani neobjednávala z romwe:D)

      ale kvalitní eshop je asos, na ten jsem ještě asi neslyšela stížnost a vážně tam mají pěkný věci...dražší, ale často jsou slevy

      Vymazat
    5. Tu jsem čekala. Spíš jsem to myslela tak, jestli existuje ještě někdo, kdo to dělá ve větším :)
      To je jasné, taky si boty musím vyzkoušet. Ale když já si nemůžu vybrat, všude mají hrozně sexi ohavné hadry, které nosit nechci a těch věcí, které se mi líbí je minimum. A s botama je to snad ještě horší. Achjo.

      Vymazat
    6. ještě ve většim:D tak z českejch se mi nikdo nevybavuje, ale je tu např. jedna polka z fashionzen, ta jede taky dost ve velkym...

      Vymazat
  6. bohužel za tu minimální mzdu pracujou i číňani pro háemko aspol...z bláta do louže...ale tvé rozhořčení naprosto chápu, čeho je moc...

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem myslela že myslíš Pavlínu :D, jsem názoru že pokud nebudeme mít emo styl vytahaných svetru a ustřižených kratasu tak nikdy do šourůmu nebudeme pozvané :( :D

    OdpovědětVymazat
  8. ten článek je hodně výstižnej, asi hodně lidí ti za něj bude nesnášet, ale ve většině případů, co jsi napsala s tebou naprosto souhlasím

    OdpovědětVymazat
  9. kolikrát s tvýma komentářema nesouhlasím, ale tohle je svatá pravda. Drásá mi srdce, že u nás ve městě upadá jedinej pořádnej sekáč, až se mi o tom zdají hrůzný sny.

    OdpovědětVymazat
  10. Nenavidim jak vzdy nejaka firma zacne spolupracovat s bloggery (nejlepsi priklad asi romwe) a najednou nevidite nikde nic jineho. Vsechno to neskutecne ztraci originalitu. Stejne se mi zda, ze vetsina blogeru ma skoro stejny styl...

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. funny...use google translator...that is not my romwe wishlist

      Vymazat
  12. Moc pěkně napsáno! Fashion blogerky jsou jak přes kopírák! A to Čínskej!

    OdpovědětVymazat
  13. úplne s tebou súhlasím!
    konečne nemám pocit, že nie som sama v tomto Romwelande
    ale na ebay.com nedám dopustiť, aj keď ten nie je čistá ázia a keď človek nechce, tak to nie je ázia vôbec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ebay je něco uuuuuuplně jinýho....tam možná seženeš i pravý čínský dítě, když budeš hledat:D

      Vymazat
  14. Jen si zakřič :) ani jsem nevěděla že to jsou asijský šopy (teda některé jsem poznala hned, hlavně ty s jejich písmem žejo) ale vysvětluje mi to tu cenu... Já se nad timhle nerozčiluji, myslím, že jsem si zvykla.. a co nešijou dnes děti nebo dospělí za ani ne minimální mzdu a v hrozných podmínkách? Podělaná globalizace, říkám já. Podělané tlačení cen dolů protože si nevážíme práce.

    OdpovědětVymazat
  15. výbornej článek, jedna věc jsou blogerky vypadající všechny stejně, ale horší je ta dětská práce (i dospělá) za nepatrnou mzdu...
    Trochu jsem pátrala a v asii prý nešije CA (to je výběr) a pak pár etnošopů... Tak nevím, a co teprv až dojdou zdroje ze sekáčů...Zlatý časy, kdy se dalo koupit normální oblečení,co vydrželo dýl než rok.
    Konec depky, ale vážně je to děs

    OdpovědětVymazat
  16. those shirts are amazing!!!

    OdpovědětVymazat
  17. pochybuju, že když si přestanu kupovat hadry, tak že se něco změní, co se práce dětí a celkově vykořisťování lidí týče. to by se musela domluvít jó skupina lidí...navíc v dnešní době šije v rozvojových zemích téměř každá firma.

    jinak na romwe jsem se v minulosti podívala, ale vždycky, i když mě něco třeba zaujalo, mi to přišlo tak nějak "tržnicové", ovšem za ceny poněkud vysoké. prostě hadříky, hahah, botičky... takže raději si něco koupím v hm, v posrané zaře, nebo nevím kde, ale můžu si to osahat, můžu si to zkusit a můžu aspoň nějak vypozorovat, jak se bude materiál chovat atd. když budu chtít kabát na 10 let, tak si ho nechám ušít, když budu chtít bílé triko taky (štěstí, že mám kamarádku na všup, která není levá, ba právě naopak...:)na netu nakupuju na asosu a zatím je kvalita fajn, všechno sedí, jen velikost bot je trochu ošidná.

    a sekáče mě štvou, neb u nás je prd, v olmu sem tam něco - v podstatě velká bída. když tam jdeš 5x a nic nenajdeš (ale VŮBEC nic!), tak tě to prostě přastane bavit a spíš se nasereš...



    ...ale dobrý článek jsi napsala, ne že ne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj bambi,

      asos je naštěstí téměř sázka na jistotu, já na netu radši neobjednávam, potřebuju si to ošahat, šikovnou kamarádku závidim=)

      v praze je sekáčů naštěstí dost, ale zas tu nenajdeš věci za 10 kaček:(...nejradši se vždycky zajdu podívat, když se mi namane příležitost, někde na malym městě

      a s tou nedoplacenou prací je to jasný....jeden člověk neudělá nic, což je důvod, proč jim maso (kromě toho, že mi chutná:D)...zvířata se budou chovat na maso, dokud je budou lidi kupovat, tim, že je přestanu den ze dne sama jíst, žádný zvíře nezachránim, jen mi bude mít chutnat jídlo....ale v případě předraženejch asijskejch fejk shopů můžu udělat aspon to, že je budu ignorovat a nic si nekoupim

      Vymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  21. Miluju ten clanek. Jo je to fakt tak třeba to slecnam dojde az vyrostou (nebo taky ne) hlavně mě dostáva znechucenej obličej nasledovanej otázkou: to je ze sekace? Wtf

    OdpovědětVymazat
  22. No tak to je no. Ale jako postoj ...jó budu blogerka abych měla hadry zadara.... je směšnej...píši blog ptž chci sdělit svůj názor a inspirovat lidi kolem snad ne? boze kam to spějeme...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jo, to je dobrej názor...já to teda pro hadry zdarma určitě nedělam, páč ty rozdává akorát háemko a tam by mi, po tom co o nich píšu, ani vodu nepodali:D....jako neříkám, hadrům zdarma se nebráním, ale pouze v případě, že by to bylo něco fakt fajnovýho, co bych si jinak koupila i za vlastní

      Vymazat
  23. Mě se loni v létě (podotýkám, že jsem měla asi 50followers) a to není moc od toho co mám dnes, ozvala australská společnost Aukoala a zaslala mi boty. Musim říct, že jsem je nosila v zimě a nosit ještě budu. Pořád drží, jsou z jehněčí kůže a i když se nelíbí mému přítelovi a táta si z nich dělá srandu (chlapi tyhle boty prostě nesnášej), je mám na takové to šmajdání po městě ráda - a hlavně se líbí mě.
    A co se týče Romwe - ze začátku jsem se do jejich programu přihlásila. Přišly mi legíny a prstýnek co jsem si tam vybrala. Prstýnek po měsíci ztratil barvu. Legíny ji naopak pouštěly. Pak se mnou ukončily spolupráci. Neříkám, že je špatné něco dostat jako dárek, ale....upřednostnila bych to u jiných společností než je ROMWE.
    Nic bych si tam za ty peníze nekoupila. Jen jedna sukně se mi hrozně moc líbila a nikde jsem ji nemohla sehnat.
    A co se týče sekáčů - ty mám nejradši. U nás v Jičíně chodím do jednoho kde je všechno za 20,- a našla jsem tam už takových hezkých věcí, že kdyby ho zavřeli, nevím co bych dělala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, říkam, pokud by to náhodou bylo něco kvalitního, co bych si koupila i tak, napíšu o tom pravdivě (což dělam, i když mi nic nikdo nepošle:D)...ale nebudu vychvalovat nějakej šmejd a navádět tak 13letý holky, aby ždímaly matčiny kreditky, jen abych dostala pár hadrů, který stejně neunosim a nemam kam dávat?....i když tim, že jsou většinou na jedno použití, se tenhle problém možná řeší sám:D

      Vymazat
  24. Tak to jsem ráda, že jsem si tohoto nešveru nevšimla sama :-) Když za den vidím na 5. blogu romwe, tak u mě dotyčná blogerka klesá na hodnotě a o jejím stylu si myslím svoje.

    http://mamou-stylove.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  25. Píšu teď článek o prodeji džín v Česku a podle dat staťáku se k nám nejvíc dováží džíny z Turecka, pak následuje Bangladéš a Čína. V Česku se vyrábí tak minimální čísla, že to není ani na statistiku. Budu aspoň trochu doufat, že až to vyjde, lidi si to spojí s nedávnou nehodou bangldéšské továrny a třeba si uvědomí, že to nejlevnější má docela hořkou příchuť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bylo by to pěkné, ale nevěřím tomu, hlavně že maj "levný" džíny...já mam džínů spoustu, ale poslední roky už je kupuju jenom v sekáči...je to skutečně levný a mam čistý svědomí
      ale jestli se aspon v rámci korporací rozjede nějaký csr, tak to nebude s bohabojným účelem, prostě jenom zakrýt škody a zacpat na nějakou dobu kritikům huby

      Vymazat
  26. Předražené to je, nejhorší je, že to vidíš i v českých eshopech a kamenný prodejnách. Tohle byl impuls, který mě vedl k tomu, že jsem si založila vlastní eshop s bižuterií. Smyslem podnikání, je vydělat, ale ne lidi oškubat. Taková je moje filozofie. Můžete mrknout: www.fashiontasteshop.cz a prodávám věci ve většině případů stejné jako vjstyle.

    OdpovědětVymazat

czech/slovak/english/french/spanish...any indo-european language....thanx for opinion