Veškeré blbosti zde spatřené jsou v duševním vlastnictví autorky. Za neoprávněné přivlastnění čehokoli vás stihne herpes a později si vás najde tlupa cvičených opic. Mají nabité banány.

úterý 22. srpna 2017

Back to basics

Taky jste už od dětství měli oblíbenou barvu? Mojí vždy bývala červená. Ne růžová, ne modrá a už vůbec ne zelená. Prostě červená byla moje barva. Nejsilnější z barev, barva krve, lásky a sexuální energie (o které jsem v té době samozřejmě neměla potuchy). Mé vnímání barev se od té doby samozřejmě vyvíjelo a měnilo, poslední roky jsem červenou moc nenosila, natrvalo zvítězila růžová a odstíny modré, nyní se k ní ale nějak podvědomě vracím.

Člověk míní a život mění
Rok 2017 je pro mě rokem výrazných změn a vážných rozhodnutí. Ne všechno se děje, jak jsem to plánovala a některé výzvy jsou větší jiné. Abych jim mohla čelit, budu potřebovat ještě hodně sil, nejspíš proto instinktivně tíhnu k živé, energické červené a snažím se z ní nasát životní energii. Uvidíme, jestli se mi to podaří. Pevně doufám, že ano. :)



Šaty mám ze slev z Manga a mám z nich ohromnou radost. Nosím je teď dost často. A čím si pomáháte v nesnadných chvílích vy?
dress: mango, bag: louis vuitton, shoes: baťa

For me it actually means back to RED. I used to wear red a lot in the past. Red was my favourite colour when I was going to elementary school. I have started not to like it so much just several years ago. But strong person needs strong expressions, that is why I have started to wear and use red again. ;) 2017 is year of super big changes for me and I hope I will be able to keen on...and maybe red dresses will help me too. :)

xoxo
Pac a pusu, kočky! ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

czech/slovak/english/french/spanish...any indo-european language....thanx for opinion