Veškeré blbosti zde spatřené jsou v duševním vlastnictví autorky. Za neoprávněné přivlastnění čehokoli vás stihne herpes a později si vás najde tlupa cvičených opic. Mají nabité banány.

neděle 1. ledna 2012

Jedjsemsnědjsem-vánoční

cukroví
rybí polívka (skvělá)
cukroví
kapr+salát
pivo
cukroví
cukroví
vejce+slanina
cukroví
kachna+zelí+7knedlík
pivo
cukroví
moc pečiva se slaninou, šunkou, sejrem apod.
cukroví
sushi
rohlík se slaninou
domácí bramboráky se slaninou a zelím
pivo
jogurty
cukroví
něco vepřovýho s moc vegety (fuj-polreich mě netrestej, já nevařila)+brambory
pečivo atd.
vejce+slanina
cukroví
vyprážané rezně+brambory
pivo
cukroví
jogurt
hrozně pečiva
vyprážané rezně+pommes frites (use google translator)
pivo
cukroví
hrozně moc jednohubek a různorodě obložených chlebů
jablečný buchty
ikea čokodort (to zabil)
alkohol
jablečný buchty
cukroví
raclette (několik dávek)
alkohol...

a nejspíš spousta věcí, které můj ovíněný mozek zapomněl (nebo vůbec nezaregistroval)...každopádně poměr vydané a přijaté energie je tristní......nevadí...vánoce jsou svátky obžerství.....fotky existují....někde...

mňau

p.s.: rada: pijte až na prvního. Místo hnusný kocoviny budete jemně ovínění, a to je mnohem příjemnější stav....ptže jak na Nový rok, tak po celý rok!

6 komentářů:

  1. No jo no, to jsou ty Vánoce :D

    OdpovědětVymazat
  2. Oh, jak se to všechno mohlo do tebe vejít?! :O Já bych se asi poblila.. ://

    OdpovědětVymazat
  3. pochopitelně je to za několik dní...i když sem tam něco chybí, tolik mi toho nepřijde=)

    OdpovědětVymazat
  4. :D Vidím, že nejsem jediná. Akorát u mě to není jen o svátcích, ale hlavně o víkendech :D

    The Diary Of Pie Rette

    OdpovědětVymazat
  5. Můj jídelníček vypadal dost podobně, řekla bych snad stejně :-D Mňau :-)

    OdpovědětVymazat

czech/slovak/english/french/spanish...any indo-european language....thanx for opinion