Veškeré blbosti zde spatřené jsou v duševním vlastnictví autorky. Za neoprávněné přivlastnění čehokoli vás stihne herpes a později si vás najde tlupa cvičených opic. Mají nabité banány.

pátek 6. ledna 2012

Graffiti

Máte je rádi?

Já ano. Ale víc miluju tenhle ck super širokej ňuňu svetr. Už tu byl jako new-in, ale právem si zaslouží předvedení i v akci.



 Tady ještě mám v současné době nezvěstné černé klapky na uši z háemka. Za 7 pětek, prosím. Už je určitě neseženu a chci je zpátky! Nálezci slibuji nálezné.

Pohodlně a jednoduše, tak to mám nejradši, tak si vrnim.
Mňau.

9 komentářů:

  1. ono je to stejně všechno černo-bílý, takže si o nic nepřišla:)

    OdpovědětVymazat
  2. první komentář od opačnýho pohlaví je taky wow=)

    OdpovědětVymazat
  3. líbí teda až na ty válenky, ty nějak pořád nemusim:) svetr je super!

    OdpovědětVymazat
  4. vymázla jsem se v nich při dobíhání tramvaje, takže svůj vztah k nim ted taky možná přehodnotim

    OdpovědětVymazat
  5. sveter je super, ja mám neskutočne rada svetre, veľké, teplé... no a tiež milujem graffity.

    OdpovědětVymazat

czech/slovak/english/french/spanish...any indo-european language....thanx for opinion