Veškeré blbosti zde spatřené jsou v duševním vlastnictví autorky. Za neoprávněné přivlastnění čehokoli vás stihne herpes a později si vás najde tlupa cvičených opic. Mají nabité banány.

čtvrtek 26. ledna 2012

brainwashing

Dneska ráno jsem se probudila s pocitem, že mi někdo přes noc udělal lobotomii (i když jsem žádný díry v hlavě nenašla). Moje IQ se snížilo tak o 30 bodů, a přestože pocit štěstí a inteligence jsou v nepřímé úměře, necítila jsem se zrovna příjemně...
lisa also knows it



Asi protože jsem měla jít na zkoušku. Zkouška neprobíhala zrovna dobře, jelikož se bohužel nekonal test na možnosti a mně dělalo velký problém dát dohromady smysluplnou větu. Pocit totální tuposti neodezněl ani po obědě.

Asi v závanu přetrvávající demence jsem se vypravila ulovit konečně vyhlídnuté botičky do Zary. Nesehnala, už nebudou. Ale "naštěstí" existuje spousta jiných obchodů. Někdy pozdě odpoledne jsem měla pocit, že se pomalu vrací život do mého těla, ale nejsem si jistá, že to nebylo spíš poblouznění z nákupu.
yop, I was a very bad girl.....again
Na druhou stranu, mám 6 věcí s průměrnou cenou okolo sto korun, tak jsem snad o mozkovou činnost zatím nepřišla.

A něco z toho dokonce bylo i na nákupním seznamu, takže jsem tak nehřešila (pochvalte mě někdo).

Doufám, že se zítra zase zázračně probudím jako normální člověk a ztráta inteligence byla jen dočasná.

Ale co, pokud ne, bude ze mě veselá blbka, najdu si bohatýho mecenáše a budu si žít podle grafu výše. Happy me(al)!

Mňau.



Hi, I felt like after lobotomy when I got up in the morning. So dump but not well-contented. Maybe that s why I spent some money again.

11 komentářů:

  1. Já myslím, že varianta s mecenášem bude nejpraktičtější :D

    OdpovědětVymazat
  2. já tě teda chválím! a taky chválím ty punčochy se vzorem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tetelim se=)
      taky mě dostaly, tak doufam, že budou ok, ještě jsem do nich nevlezla...příště jdu do lindexu na punčochový zboží hned, jak začnou slevy=)

      Vymazat
    2. tak hlásim, že jsou super, i když je to jediná věc z lindexu, která je mi spíš menší než větší:D...ale snad hned nerupnou:D

      Vymazat
  3. S tou lobotomií nejsi sama, trpím tím už třetí den.. Takže nakupování pomáhá, říkáš? Zkusím, ale mám pocit, že budu vypatlaná pořád stejně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cítím se líp než včera, ale jelikož nemam dneska žádnej test, tak obnovení mozkový aktivity nemůžu jistě potvrdit, každopádně mi to nakupování neublížilo:D...ale už třetí den? takže říkáš, že to možná je nějaká epidemie?:D snad to přejde, přece jen mam ještě nějaký cíle, kterejch bez mozku nedosáhnu, jedině kdybych měla pár melounů nazbyt a šla si tituly koupit do nějaký soukromý školy

      Vymazat
  4. Ty punčocháče jsou super, vidím na nich správně cenu 59 korun? :D Taky jsem dneska lezla po obchodech, a i když new yorker moc nemusím, tak stojan 29 korun přímo miluju. Manžestrová sukně a letní bůzka, oboje původně za 550. Tomu se říká úlovek. :D

    A začni shánět toho milionáře! Ten se hodí vždycky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nn, 99...ale jelikož v akci 1+1, tak vlastně jen 50=)

      Vymazat
  5. boty hrozný, klobouk boží!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. klobouk je super....jedinej tam na mě čekal=)...líbil se mi i za 400...ale 70 se mi holt líbí ještě stokrát víc...a uvidíme, třeba názor na boty ještě přehodnotíš, tady vypadaj fakt trošku divně=)

      Vymazat
  6. skvělý článek,... ten nákup se ti moc povedl

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit :-)

    http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

czech/slovak/english/french/spanish...any indo-european language....thanx for opinion