Veškeré blbosti zde spatřené jsou v duševním vlastnictví autorky. Za neoprávněné přivlastnění čehokoli vás stihne herpes a později si vás najde tlupa cvičených opic. Mají nabité banány.

úterý 13. prosince 2011

Winter skirt

Nálada pořád na bodě nula. Takže se dneska jenom "pokochejte" fotečkama. Hlavu mám zrovna jako pátrací balon, ani do toho klobouku bych se teď nevešla.


Tyhle dveře do neznáma sice vypadaj fotogenicky, ale skutečný kroky do neznáma v životě zrovna nemusím a nevyhledávám.
jinak jsem samozřejmě měla bundu, nejsem blázen

Enjoy pictures, I dont wanna write anything.

Mňau...

10 komentářů:

  1. díky...hřeje, ale moji náladu ted nerozehřeje

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi ten klobouk! A rukavice! Taky bych si chtěla nějaký klobouk koupit, ale mám pocit, že mi žádný nesluší...

    OdpovědětVymazat
  3. určitě sluší=) jen to chce hledat.....já mam zase problém s malou hlavou, takže mi ne každej sedí

    OdpovědětVymazat
  4. Já už se lekla, že jsi vyběhla jen takhle v sáčku! :) Moc pěkné, sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  5. bože chraň:D...ale překvapivě na dvě tři minutky to shodit na focení neni nic strašnýho (když nepřijdeš z hodně přehřátýho prostředí)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezky sladěný, mě se líbí nejvíc to sáčko.

    OdpovědětVymazat

czech/slovak/english/french/spanish...any indo-european language....thanx for opinion