Veškeré blbosti zde spatřené jsou v duševním vlastnictví autorky. Za neoprávněné přivlastnění čehokoli vás stihne herpes a později si vás najde tlupa cvičených opic. Mají nabité banány.

čtvrtek 6. října 2011

with no style

Přestože bylo dneska překvapivě teplo a hezky, žádné fotky nepřidávám. Půl dne jsem strávila na bruslích (s chrániči a v triku s lehce úchýlným podtextem) a večer na open airu (kdo je víc khaki, vyhraje). Dovedete si asi představit muj outfit. Ne, to nechcete vidět. Ale až se pořádně vyspím, hodím fotky ze včerejška, to jsem byla alespoň umytá a navoněná.


In spite of nice weather I dont post any outfit today. I have spent half a day rollerskating and evening on open air festival. So you can imagine how I loked like. Trust me, you dont want to see it.


Ano, přidala jsem pár vět v angličtině. Ne proto, že je to teď nejspíš v kurzu, ale protože jsem zjistila, že víc než třetina návštěv na blogu je z různých částí světa. Překvapivé. Slovy "klasika Bohuša": "Jak se to ty kurvy žluté dověděly, že mám cihelnu?"

Good night I really have to sleep.

Mňau!

Žádné komentáře:

Okomentovat

czech/slovak/english/french/spanish...any indo-european language....thanx for opinion