Veškeré blbosti zde spatřené jsou v duševním vlastnictví autorky. Za neoprávněné přivlastnění čehokoli vás stihne herpes a později si vás najde tlupa cvičených opic. Mají nabité banány.

středa 26. října 2011

Anti fashion post - gluttony

Varování: tyto záběry by neměly vidět osoby se slabým žaludkem, děti, těhotné a kojící ženy a vynervovaní jedinci na dietě. Osoba, která tuto činnost provádí, je speciálně vycvičená a má své vlastní postupy. (Je blázen.) V žádném případě se nepokoušejte něco takového sami provozovat!


Warning: Dont watch this post, if you are on diet. And definately dont try it too.
pork ribbons

Jedna z mých oblíbených pohádek je o otesánkovi. Jed jsem, sněd jsem: kaši z rendlíka, ucháč mlíka, pecen chleba, mámu, tátu a tebe taky sním!
A je asi jasné proč.

v akci

Aneb když seká prase, padá maso.
Včera jsem snědla: vepřová žebírka pečená 450 g (plus chleba, nepočítaně), domácí škvarková pomazánka s chlebem 4x, domácí ovocný koláč 1x, pivo 3x, tatarák 100 g, topinky 6-7 ks. Do snědení všech největších ňamek mi chyběl už jenom bůček s chlupatýma knedlíkama, ale ten došel už v poledne. 

na mě moc cukru, ale dobrý

Tohle je, troufám si říct, opravdu netradiční příspěvek na blogspotu, ale po vší té masáži se starbucks, sálatama a makronkama jsem dostala chut na pořádnej kus masa.

Komu se udělá zle, tomu se omlouvám, ale proto  jsem napsala to varování, takže žádný námitky a hejty nepřijímám, jasný?




Btw. Nemyslete si, zas taková velryba nejsem. Dneska mám půst a stále ještě trávím:D. Ale párkrát do roka to tělo musí zvládnout.


Mňau...


Hi, I ate little bit much....I have pork meat nearly in ears, but I like it. Yesterday I ate cca 1 kilos of food.

2 komentáře:

  1. dostala jsem hlad, taky mám ráda pořádnou "flákotu" =D

    OdpovědětVymazat
  2. jak koukam na čas přidání komentáře, ani se nedivim=)....kolem jedný v noci člověk sní skoro cokoli, když ho honí mlsná:D

    OdpovědětVymazat

czech/slovak/english/french/spanish...any indo-european language....thanx for opinion