Veškeré blbosti zde spatřené jsou v duševním vlastnictví autorky. Za neoprávněné přivlastnění čehokoli vás stihne herpes a později si vás najde tlupa cvičených opic. Mají nabité banány.

sobota 7. září 2013

70 sukien mala

Čau kočky,

hrozně jsem se bála, že minulý týden bude poslední teplý den a nakonec to tak nebylo.=) Konečně mám volný víkend, užívám si, nic nedělám, pozerám nové nákupné maniačky zo Slovenska, kradu si jabka z opuštěných stromů u cesty, lížu zmrzlinu a proklínam všechny, co se mnou nechtěj jít plavat.
A tady je ta zmíněná páteční sukně, která naštěstí nepřišla k úhoně. Základ outfitu, chtěla jsem k ní přidat už jenom provazovej náhrdelník, co se hodí k botám a tašce, a bílý tílko, ale nějak se mi to zdálo nudný. Je ještě léto, ne? Tak trochu barev do toho umírání a šup, nehty, rudý tílko a vyfotit se s kytičkama, ať ladim.

Jeden z těchto kousků je tohle léto speciální. Ne, že by každý z nich neměl svůj příběh a hodnotu, ale chystám co nejdřív článek (až bude zase volný víkend:D) speciálně o jednom z nich.=)
A kdo to nepochopil, chystám článek o pelargoniích.:D Joke, pelargonie smrděj.

A co teď o víkendu (ne)děláte vy?

Plus jiná varianta outfitu na instagramu.

6 komentářů:

  1. Che si prdla a ladis koukam!!!! JA uz jedu jen podzinni barvy ikdyz vim ze toho budu mozna litovat...takze black babe!!

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle se mi moc líbí, mám ráda barevné outfity :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi to líbí. Barevná sukně je top kousek z tohoto outfitu.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Prague need more style,to je jistý, ale ty tomu moc nepřidáš :D

    OdpovědětVymazat

czech/slovak/english/french/spanish...any indo-european language....thanx for opinion