Veškeré blbosti zde spatřené jsou v duševním vlastnictví autorky. Za neoprávněné přivlastnění čehokoli vás stihne herpes a později si vás najde tlupa cvičených opic. Mají nabité banány.

středa 13. prosince 2017

Debil na cestách

Je před vánoci a já mám (doufám jen) chřipku. Skolila mě jak blázen, svoje pragmatické chlapské myšlení zkrátka ve svém těle nezapřu, takže tu umírám, a to dokonce bez rýmičky. Nabízí se ovšem skvělá příležitost něco napsat.

Cestujete? Já se snažím cestovat, co nejvíc to jde. Namočila jsem do toho i mého ex a troufnu si říci, že jsem k cestování inspirovala i dost dalších lidí. Spousta jich má milion ALE a milion výmluv, slyšela jsem jich už spoustu, když jsem se kolikrát snažila získat mezi známými parťáka na cesty. "Nemám čas, nemám peníze, tam se mi nechce, tam se bojim." To je výčet těch nejčastějších. Dnes ale může cestovat skutečně každý, dokonce i idiot!

Ne, teď se nemíním do nikoho navážet a už vůbec ne do nikoho konkrétního, za toho debila se považuji já sama. Už se mi stalo během cestování tolik failů, že vlastně nechápu, že pořád žiju. Možná nemám IQ 75, domluvím se nějak anglicky a když někam jedu, vím něco o místní kultuře a snažím se moc nepohoršovat místní. Na druhou stranu jsem extrémně přátelská, s každým se dám do řeči a dokonce přijímám jídlo nebo pití, na což mě někdo právě upozornil, že tohle se přece učí už malé děti, že se to nedělá. Je suis enfant terrible. Trés mal.

Z posledního výletu do Berlína jsem si přivezla pár levných suvenýrů a chřipku. Nevezu si kožený rukavice a igelitku s nákupem šunky a sýra. Ano, jak jsem již poznamenala, jsem debil a nějakou náhodou se stalo, že jsem šla kalit do proslavenýho berlínskýho techno clubu s nákupem. A ještě větší sranda je, že mě tam vůbec pustili.

mustafa gemuse kebab (jen) s hodinovou frontou

Takže jak vidíte, každý může cestovat. I ten debil. Pokud vážně nemáte čas ani peníze, zkuste alespoň přes víkend navštívit nějaké vánoční trhy, jen tu pařbu raději vynechte.

Příště vám povím, jak mi uletělo letadlo. 😰

edit: není to chřipka, ale nějakej solidní zánět, crp 145 a do vánoc antibiotika...prostě radost!

Žádné komentáře:

Okomentovat

czech/slovak/english/french/spanish...any indo-european language....thanx for opinion