Veškeré blbosti zde spatřené jsou v duševním vlastnictví autorky. Za neoprávněné přivlastnění čehokoli vás stihne herpes a později si vás najde tlupa cvičených opic. Mají nabité banány.

středa 19. listopadu 2014

Boyfriend (jeans)

Tak jsem náhodou zabloudila na diskuzi o módě na prozeny.cz a takovou koncentraci zabedněnejch mozků jsem naposled viděla na novinky.cz. S nepochopením se tu tentokrát setkaly boyfriend džíny, což je trend, který osobně zbožňuju. Argumenty typu "děravý džíny nosej bezdomovci" a "je to jenom pro hubený modelky, křiví to nohy a dělá vás to tlustší" mě fakt baví. Milé dámy, pokud křivé nohy nemáte, boyfriendy vám je nevykouzlí, naopak nejvíc křivé nohy zvýrazní slimky. Takže pokud máte v boyfriendech křivý nohy, závada bude na vaší straně. Doporučuji nereklamovat džíny.
my best and most ripped jeans
Tohle jsou moje nejroztrhanější džíny a já si je nemůžu vynachválit, i když se začíná pomalu hlásit zima, tak si půjdou brzo na pár měsíců odpočinout do skříně. Někteří se nad nimi pozastavují a na ulic na mě lidi furt čuměj, ale mně je v nich dobře. Nejlepší jsou otázky, jestli jsem ty díry udělala, nebo je tak už koupila. Dámy a pánové, opravdu jsem je takhle už koupila a jako za všechno v životě, i za díry se platí (a tahle díra na džínách určitě není ta nejdražší, co si můžete koupit). (Anglická část textu nemá nic společného s projevy presidenta, jde o shodu náhod.)

shoes: bata, sweaters: lindex, sh, watch: fossil, jeans: hm, other: dont remember
Fotky jsou střídavě z lesa a ZOO, v říjnu bylo ještě tak krásně, že jsem šátek i další vrstvu svetru s chutí odložila. Bonusovky ze ZOO:
favourite animal, more on my tumblr
Tak co? propadli jste taky tomuto trendu?
Vrrrrr....


It seems czechs do not like boyfriend jeans, they stare on me all the time...but I love them (jeans not people). I was asked if I bought them so ripped. Yes, I had. You have to pay even for holes. Btw. I have read a sign on window at some new-built house: "the most expensive meal you will ever eat is pussy"...so there are still many things more expensive than some silly holes in the jeans.

2 komentáře:

czech/slovak/english/french/spanish...any indo-european language....thanx for opinion