Veškeré blbosti zde spatřené jsou v duševním vlastnictví autorky. Za neoprávněné přivlastnění čehokoli vás stihne herpes a později si vás najde tlupa cvičených opic. Mají nabité banány.

neděle 30. června 2013

pink neon

Moje růžová obsese pokračuje. Tenhle outfit je pohodlný na celodenní běhání po městě (taky byl focen až k někdy k večeru) a hlavně spojuje moje dva nejoblíbenější trendy: hot pink a neony. Já vím, už jsem na tu růžovou fakt ujetá, ale poslední dva roky jsem si ji zamilovala a nějak mě to nechce pustit. Včera jsem dokonce sprdla v obchodě prodavače, že už nemaj ten růžovej obal na notebook, co ho nutně potřebuju a tak se mi líbil. No co, růžová mi jde k (mojí ošklivý žílama protkaný) pleti.
K jemně neonově žlutýmu tílku (jehož barvu většinou foťák sežere), jsem obula jedny ze svých neoblíbenějších úlovků za poslední dobu a natřela se rtěnkou ve stejné barvě (kterou nevidíte, so what). Takhle kombinace si úplně žádala o doplňky v barvě růžového zlata.
Když teď na to koukám, říkám si, že by možná neuškodil ještě náhrdelník ve stejné barvě a stylu, ale vzhledem k tomu, že mám v uších pecky ve stejné barvě, zdály se mi tři kusy bižu až dost.
Osobně těmhle kombinacím á la koktejly a k tomu tenisky, co jsou teď největší módou, vážně neholduju.  Prostě mi to připomíná devadesátý léta a první roky nového tisíciletí. Navíc tenhle trend český ulice nikdy vlastně neopustil, podívejte na 13letý holky. K sukni si to vezme svoje oblíbený "dýsýčka" a cejtí se drsně. Ale nemoralizuju, všichni jsme takový období měli, a i když ne každodenně, byli jsme prostě schopný si to jednou za čas oblíct. A bejt hrozně drsný. Kdo říká, že ne, je pokrytec.
Některé z nich z toho nakonec i vyrostou. Všechny svoje "skejťácký" boty jsem dávno uložila nějak na dno skříně. Nosím je jen do lesa, fesťáky a podobné příležitosti, do města nosím tak kecky a když mám špatný den, tak superstary. Tyhle tenisky jsem ale musela mít (nó jo, růžová) a jsem ochotná nosit je klidně pořád.

Jak to vidíte vy? Líbí se vám ten "nový sportovní trend"? (v úvozovkách naprosto cíleně)

Mňau!

4 komentáře:

  1. Tenisky jsou krásný! No já tady nad tím novým trendem taky kroutím hlavou, doufám, že bude brzo pryč! Když už něco k šatům nebo sukni, tak decentní plátěné tenisky, ale ne ty sportovní! Přijde mi to jak pantofle, které jsou teď taky v kurzu, uff.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem vždycky ráda, když jednou za čas přijde do mody něco účelnýho...třeba čepice, budu je nosit i tak, ale když je něco trend, tak se to pak líp shání...sportovní boty jsou sice účelný, kdo ví, třeba tomu ještě propadnu, ale budu se dlouho bránit

      Vymazat
  2. Mně by se to mnohem víc líbilo s balerýnkama :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no hey=) zrovna si to přestavuju s lososovýma, co taky mám...a snad by to bylo lepší, ale prostě nový boty do roboty si žádaly jít na vycházku=)

      Vymazat

czech/slovak/english/french/spanish...any indo-european language....thanx for opinion