Veškeré blbosti zde spatřené jsou v duševním vlastnictví autorky. Za neoprávněné přivlastnění čehokoli vás stihne herpes a později si vás najde tlupa cvičených opic. Mají nabité banány.

středa 17. října 2012

Košišky a rybišky

Copak jsem dělala posledních pár dní?
Kromě koukání na koně a přemáhání se zabít většinu lidí v ulicích (vážně je nutný, aby se po celý Praze motali bezďáci a vážně jsem tak neviditelná, že do mě musej lidi vrážet?) jsem samozřejmě jedla. Respektive, biochemicky řečeno, doplňovala jsem vitamin D ze stravy, protože ze slunce ho teď pár měsíců nebude dostatek.
čičííí...číhá...na čízkejk
Kdy je nejspokojenější kočička? Když papá rybičku. Vlastně když papá víc rybiček.
carpaccio z chobotnice, hodně překvapilo
a kousek carpaccia z tuňáka
a grilovaný mořský vlk s přílohami
interiér restaurace
Můj spolustravovník si dal pražmu, vzhledem ke stejné úpravě chytnaly ryby takřka stejně, vlk byl větší (mnohem větší, než vypadá na fotce:D a pěkné lesklé oko, byl určitě čestvý), pražma byla menší, ale zase taková víc macatá. Jde o mořské dravé ryby a mají dostatek toho zdravého rybího tuku.=)
Nejvíc mě překvapila chobotnice. Chobotnice můžou být dost gumové, tahle vůbec. Možná mohla dostat o kapku víc octa, na druhou stranu na ní ještě bylo pesto, tak se to netlouklo.
A takhle malej cheesecake jsem asi ještě neviděla, ale tiramisu mají moc dobré, vláčné.


Máte rádi ryby? Nebo radši to tiramisu?:D A mam přidat i celej outfit?


Mňau.

7 komentářů:

  1. Mňam, kde to je? Ryby bych totiž mohla jíst pořád (tedy kromě kapra...) :-)

    http://mamou-stylove.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. la casa na žižkově
      kapra jim na vánoce, během roku ho ale nevyhledávam=)

      Vymazat
  2. ohmm rybičky, ty jsem si každý den užívala u moře! čičííí...číhá...na čízkejk :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. však u moře jsou taky nejlepší...často si přeju bydlet u moře nebo oceánu a ládovat se různýma mořskýma potvorama každej den

      Vymazat
  3. Ryby, to je něco pro mě:)
    Já miluji i kapra, dělám ho třeba na způsob Petra Voka a je to fakt lahoda:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ano! Carpaccio z chobotnice musim nutne ochutnat! Co to je za restauraci a kde presne? <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. la casa, kostnické náměstí...mezi husineckou a vítkovem

      Vymazat

czech/slovak/english/french/spanish...any indo-european language....thanx for opinion