Veškeré blbosti zde spatřené jsou v duševním vlastnictví autorky. Za neoprávněné přivlastnění čehokoli vás stihne herpes a později si vás najde tlupa cvičených opic. Mají nabité banány.

středa 12. září 2012

local

Někteří z vás už docela šikovně rozklíčovávali destinaci. Tak přihazuje ještě pár fotek. Dneska i s outfitem.
local flora





local fauna
local shrine
local folklore
local pavement
A na konec jeden z mých nejméně oblíbených místních povrchů, nohy i boty dostávaly zabrat. Jediné, co není "local" jsem já a moje šaty. Jinak tyhle šaty nazývám jedním velkým podvodem, ale nosím je i tak ráda. Je to moje variace na současně ultramoderní maskáčový vzor, na kterej se zrovna nechystám. Tohle je taky forma maskování, s kytkama vzhůru do kytek.

Mňauuu.

7 komentářů:

  1. tak uz je to jasne, je to Madeira :) Aj si sa spustila v tych kosoch?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. áno, dostáváš cenu za pozorovatele roku=)
      nn, měli jsme cestu na druhou stranu, než jezděj koše, jeli jsme lanovkou, což přes tu hlubokou stráň asi byl větší adrenalin

      Vymazat
    2. Dakujem, a co som vyhrala? :)
      Je tam nadherne...aj s Portugalskom su to moje srdcovky.

      Vymazat
  2. Krása, na Madeiru se také chystám, jen nevím, zda ještě letos nebo někdy jindy, ale určitě se tam chci podívat kvůli horám a přírodě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není to typická prázdninová destinace, kde se jenom válíš na pláži...ale já mam jinak relax na pláži ráda a přitom se mi tady taky líbilo=)
      ta příroda je tady vážně ojedinělá...pozůstatek z třetihor, co jinde dávno sežral ledovec...a lidi ještě nestihli doted zničit

      Vymazat

czech/slovak/english/french/spanish...any indo-european language....thanx for opinion