Veškeré blbosti zde spatřené jsou v duševním vlastnictví autorky. Za neoprávněné přivlastnění čehokoli vás stihne herpes a později si vás najde tlupa cvičených opic. Mají nabité banány.

sobota 21. července 2012

Obsession


Můžete tomu říkat šílenost (nebo další příznak obsedantně-kompulsivní poruchy). Já tomu říkám osud. Nehledě na hadí pásek, košili a kabelku, které se tady už dřív objevily. Tyhle troje hadí střevíce se u mě sešly za nějakou dobu a prostě jim nešlo odolat. Můžete schválně hádat, které jsou moje nejoblíbenější a které nejpohodlnější. (A jak to tak u bot na podpatku bývá, nejspíš se tyhle kategorie nebudou shodovat.)

Mňau.

You can say I m crazy, but I call it destiny. 

3 komentáře:

  1. Jsou super! *

    /Mrkni ke mně na giveaway!/

    OdpovědětVymazat
  2. asi prostřední budou nejpohodlnější :)

    OdpovědětVymazat
  3. podlě mě ty světlé

    Na mém blogu právě probíhá giveaway o kabelku GUESS, třeba se budeš chtít ty a tvoje čtenářky zúčastnit :)
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    OdpovědětVymazat

czech/slovak/english/french/spanish...any indo-european language....thanx for opinion