Veškeré blbosti zde spatřené jsou v duševním vlastnictví autorky. Za neoprávněné přivlastnění čehokoli vás stihne herpes a později si vás najde tlupa cvičených opic. Mají nabité banány.

neděle 18. března 2012

St. Patrick

Tak teplýho Patrika jako letos jsem snad ještě nezažila. Sluší se ho zapít něčím irským a v tomto případě nejlíp vychlazeným pivem.

Popřípadě i zajíst, ať vás pak nepoloží dvě pivka.
me gusta

Moc pořádně zelených věcí ale nevlastním, takže zeleno-zelený obleček á la leprikon nečekejte.


Ale i snaha se cení. Ne?
Navíc výrazná zeleno-modrá kombinace se mi líbí mnohem víc.

 Nejlepší jsou ale botičky. Přemýšlím, že si je nechám podrazit, aby se mi rychle neochodily.

Jsou špičatý a špičky se potichoučku vracej. Ale všeho s mírou. I kdyby se vrátila gotika, boty s půlmetrovou klaunskou špičkou do svého botníku nakráčet nenechám.

A co vy? Slavíte Patrika? Nebo nesnášíte zelenou/Iry. Nebo jste oslavili tak, že se zelenáte ještě teď?

Mňau.

12 komentářů:

  1. Ha! Ty boty si pamatuju, včera kolem druhý-třetí odpoledne ve dvacet-dvojce!

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem v úmyslu se brutálně zelenat, ale na můj zářivě zelený baloňáček a oranžové návleky (aby to bylo fakt irské) bylo moc teplo. Částečně to vyřešily zelené punčochy a korále, ale letos to nějak nebylo ono. Nicméně počasí jsem ochotna to prominout :-)

    OdpovědětVymazat
  3. hmm, botinky rozkošný :) a vůbec, máš hezkou hlavu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a jednou za čas ji komplet měním, to se ostatní nepoštěstí=)

      Vymazat
  4. Trocha té irofiliie ještě nikdy nikomu neuškodila! Happy st. Paddy´s day btw i když pozdě... A oslava se letos bohužel nekonala. Oblékla jsem zelené šaty a vyvalila jsem je na zelený trávník, leprikon sice jak vyšitej, ale ten hrnec zlata na konci duhy nikde a nikde...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hledání zlata na konci duhy počasí ´naštěstí´ zrovna nepřálo:D...klidně bych se i vyleprikonila, ale nebylo nějak do čeho, a to jsem do minulýho týdne měla i zrzavou hřívu:D...souhlas, nikomu to neuškodí, jen ti může bejt druhej den ještě víc zeleně:/

      Vymazat
  5. Ty boty jsou moc dobre...kde je najdu!:D...M*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to by ma tiež zaujímalo :-P

      Vymazat
    2. holky, zklamu vás, bohužel už nikde...jedině, že byste mě potkaly taky někde v tramvaji a rozhodly se mi je sebrat, ale to moc nedoporučuji, budu se prát a stejně mám dost malou nohu

      Vymazat
  6. zelená s modrou, moja obľúbená kombinácia.

    OdpovědětVymazat

czech/slovak/english/french/spanish...any indo-european language....thanx for opinion