Veškeré blbosti zde spatřené jsou v duševním vlastnictví autorky. Za neoprávněné přivlastnění čehokoli vás stihne herpes a později si vás najde tlupa cvičených opic. Mají nabité banány.

neděle 19. února 2012

Reindeer

 Trocha provokace s již zmizelým sněhem.
 Takové počasí si zaslouží jediné. Vyhnat všechny soby, losy, jeleny, kočky, blechy... prostě všechnu možnou zimní zvěř v háj. A klidně všechny najednou.
Jenom škoda, že já ležim už tejden doma. Zvěř visí ve skříni. Mám totiž příušnice. Docela funny, zvlášť když jsem na ně očkovaná.

Ufňukaný mňau.

12 komentářů:

  1. skvělej svetr! přeji brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat
  2. díky všem, každopádně ted zažívam nepříjemný pocity izolace:D...všichni se mě straněj, jak kdybych přenášela mor...někteří se dokonce asi bojej udržovat i elektronickej kontakt...no, po síti to vážně chytnout nejde

    OdpovědětVymazat
  3. Ou, příušnice..to asi není nic příjemného :( Krk bolí, co? :( Brzké uzdravení přeju ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bolí, ale horší je, že máš nateklou dáseň a nemůžeš se pořádně najíst...ale to naštěstí netrvá dlouho (i když doufam, že cucání přesnídávky brčkem už zas dlouho nezažiju)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. díky=) já jsem na zvířecí motivy ouchyl

      Vymazat
  5. slyšela jsem, že všechny dávky očkování proti příušnicím mezi lety 1987-1992 (nebo tak nějak) byly špatný, tudíž nefunkční..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. úplně nefunkční ne, jelikož to ode mě nikdo v okolí nechyt, přestože jsem je vesele roznášela měsíc a půl....ale nekvalitní určitě byly, letos to v zimě dostalo docela dost lidí a v milejch pardubicích to tak dlouho tajili, až to bylo skoro na všech školách:P

      Vymazat

czech/slovak/english/french/spanish...any indo-european language....thanx for opinion