Veškeré blbosti zde spatřené jsou v duševním vlastnictví autorky. Za neoprávněné přivlastnění čehokoli vás stihne herpes a později si vás najde tlupa cvičených opic. Mají nabité banány.

pátek 29. srpna 2014

andalucía (2)

Další zastávkou v Andalusii byla Ronda. Krásné město v horách, kde na vás dýchne i trocha atmosféry opravdového Španělska, ne jako v letoviscích podél pobřeží. Známá je především propastí, takže tohle město není zrovna pro lidi se závratí.

Já trochu závratě mám, navíc se mi dělalo blbě z vedra, ale překvapivě jsem do díry nezahučela. Trochu jsem si zahrála na kočičku, tuplovanou. Jak jsem už psala na blogu u Lucky, nedělá mi problém oblíct si na sebe i víc leopardích kousků najednou. Naštěstí jsem to nedoplnila plastovými barevnými kruhy v uších a hnusnýma plastovkama na 12cm podpatku (zdravím do bordelu a ulic napříč východní Evropou), takže i přes kombinaci dvou leopardích kousků ve dvou barvách hodnotím svůj outfit jako decentní.





Zajímavá je i samotná cesta, z pobřeží celkem dlouhá a může vás začít bolet hlava už v kopcích během cesty, ale cíl za to stojí.


Pokud budete v některém letovisku na Costa del sol nebo jinde, určitě doporučuju Rondu navštívit, poznáte jinou tvář Španělska, tu opravdovější.

Vrrrrr.

Žádné komentáře:

Okomentovat

czech/slovak/english/french/spanish...any indo-european language....thanx for opinion